Alšova jihočeská galerie zabodovala v letošním 8. ročníku soutěže Fénix content marketing

Hluboká nad Vltavou – Alšova jihočeská galerie získala hned několik cen na letošním 8. ročníku soutěže Fénix content marketing, kterou pořádá agentura Freya. Vyhlášení proběhlo 27. června během slavnostního galavečera v prostorách pražského Rudolfina. Alšova jihočeská galerie získala první místo v kategorii Social media kampaň, hned dvě druhá místa obsadila v kategorii Content marketingová strategie a Nejlepší distribuce firemního obsahu. Třetí místo bylo v kategorii Nejlepší video a jeho použití. Mezi dalšími oceněnými byly společnosti E.ON, HBO Europe, dm drogerie, Pivovar Bernard, Tipsport, Plzeňský Prazdroj, Hlavní město Praha, Česká filharmonie či Škoda Auto. Mezi agenturami dominovala Chilli Production, Boomerang Communication nebo Studio Najbrt.
Zbytek tohoto článku je viditelný pouze pro přihlášené.
Pro přístup ke všem článkům se přihlaste, nebo se zdarma zaregistrujte
Diskuze k tomuto článku